• qxio-ios-telephone+48 539 907 602
  • qxif-envelopeKRAMIOPL@GMAIL.COM
Otrzymać Wycenę qxif-angle-right

O produkcie

Remarkable tech that helps amazing
hospitality businesses be their best, every day

Możemy kontrolować nasze koszty

Syrve oszczędza godziny każdego tygodnia dla menadżerów, serwerów, szefów kuchni, kupujących i praktycznie wszystkich w Twoim zespole.

Możemy zwiększyć nasze zyski

Wszystkie te oszczędności zmieniają wyniki końcowe. Ale są też inteligentne sposoby na zwiększenie przychodów.

Możemy rozwijać nasz biznes

Co więcej, Syrve rozwija się wraz z Tobą. Możesz dodawać nowe cechy, funkcjonalności i prawa użytkowników z poziomu swojego panelu sterowania.

Co to jest dla mnie?


Ile godzin tygodniowo pracujesz... 50 godzin, 60 godzin, a może nawet więcej?

A gdybyś mógł uniknąć tych wszystkich ważnych rutynowych zadań i drobnych szczegółów, które pochłaniają tak dużą część Twojego dnia - i poświęcić czas na to, co jest naprawdę potrzebne?

Teraz jest to możliwe dzięki Syrve.

Czy SYRVE pasuje do mojego biznesu

Jeśli dostarczasz klientom jedzenie lub napoje, to tak. To takie proste.

Syrve jest wyjątkowy. Jest to jedyny system typu "wszystko w jednym", stworzony specjalnie dla Twojej branży, który odpowiada na wyzwania, przed którymi stajesz każdego dnia.

To naprawdę ważne, aby klienci byli obsługiwani szybko i sprawnie, dzięki czemu możesz sprzedawać więcej każdego dnia.

Dobra kuchnia

Bardziej wymagający goście oczekują wyjątkowej obsługi, jakości i dbałości o szczegóły. Nigdy nie można sobie pozwolić na zaniedbanie.

Dostawa

Prowadzenie firmy, która zajmuje się również dostawami, przypomina prowadzenie dwóch restauracji jednocześnie. Obie grupy odbiorców wymagają najwyższej jakości usług.

Inteligentna gastronomia

Niezbędne jest śledzenie gości, stolików i czasu, aby każdy klient miał wspaniałe doświadczenie od początku do końca.

Pizza

Błyskawiczna realizacja zamówień dostosowanych do potrzeb klienta oraz dużych ilości zamówień to podstawa. Każda sekunda jest cenna.

Bary

Przy zyskach związanych z szybką sprzedażą i dużą ilością towaru, potrzebujesz szybkości i wydajności, aby Twój bar działał jak najlepiej.

przewyższa inne systemy?

Dlaczego Syrve

Duża różnica polega na tym, że Syrve umożliwia Twojej firmie działanie w czasie rzeczywistym z niesamowitą sprawnością. Nie tylko powielamy tradycyjne procesy w formacie cyfrowym, ale również przeprojektowujemy je w sposób, który może zmienić sposób działania.

Oto co naprawdę oznacza "następna generacja"...

Możesz wykorzystać najnowszą technologię do rejestrowania zdarzeń w czasie rzeczywistym w całej swojej firmie - jednym kliknięciem lub machnięciem. Praktycznie każdy moment może być rejestrowany cyfrowo i natychmiastowo, od przyjęcia dostaw i liczenia zapasów, do tworzenia partii, odpadów i jak szybko dania są podawane.

Umożliwienie synchronizacji procesów, ludzi i danych w czasie rzeczywistym.

Syrve pobiera dane i dzieli się nimi w ramach procesów biznesowych w sposób automatyczny, dzięki czemu cały biznes "porusza się jak jeden". Szereg rutynowych zadań - od kontroli zapasów do tworzenia planów przygotowań - może zostać znacznie usprawnionych lub całkowicie zautomatyzowanych. Bezproblemowe procesy wykluczają powtarzalne zadania i błędy.

Działaj "w chwili obecnej", aby zwiększyć swoją wydajność

Dzięki zastosowaniu AI, Twoja technologia zaczyna być samojezdna - uczy się, podejmuje decyzje i działania za Ciebie. Interpretuje dane i stosuje się do reguł ustalonych przez Ciebie. Na przykład może automatycznie składać zamówienia u dostawców, gdy tylko zauważy, że zapasy są niskie, lub ostrzegać kuchnię, gdy ktoś zbyt długo czeka na swoje zamówienie.

Wyostrzenie planowania, widoczności i kontroli

Dzięki Syrve możesz śledzić wyniki swojej firmy na przestrzeni tygodni i miesięcy, sprawdzać dzisiejsze dane, a także korzystać z dokładnych prognoz i analiz opartych na sztucznej inteligencji, aby przewidzieć i przygotować się na przyszłość. Kluczowe dane są dostępne 24/7 w Twoim telefonie, więc zawsze masz dokładny obraz tego, jak działa Twoja firma.

ODPOWIEDŹ: WSZYSTKO

Co wchodzi w skład Syrve?

Możesz otrzymać wszystko, czego pragniesz w jednym pakiecie ... ponieważ Syrve jest platformą typu "wszystko w jednym".

Syrve przekształca Twoje procesy biznesowe end-to-end - pomagając Ci poprawić produktywność, zwiększyć szybkość i precyzję procesów oraz osiągnąć skalowalność.

Front-of-house firmy Syrve to aplikacja typu "wszystko w jednym", łącząca wszystkie rodzaje usług. Możesz łatwo przełączać się pomiędzy różnymi trybami w ramach tej samej aplikacji, na tej samej kasie: obsługa stołu, obsługa lady, obsługa dostawy, a nawet ekran wyświetlający kuchnię. Wyklucza to konieczność korzystania z wielu aplikacji i integracji.

Zautomatyzowane zakupy

Syrve zasugeruje pozycje, które musisz zakupić, aby zaspokoić zapotrzebowanie na sprzedaż - zapobiegnie to nadmiernym zakupom i utracie sprzedaży z powodu niedostatecznych zakupów. System może automatycznie tworzyć i wysyłać zamówienia zakupu w oparciu o harmonogram dostaw Twoich dostawców i uzupełniać zapasy w systemie w momencie przyjęcia przesyłki. Oszczędza to czas i wyklucza błędy ludzkie.

Zapasy w czasie rzeczywistym

Syrve dostarcza Ci w czasie rzeczywistym danych na temat stanu zapasów. Mobilna inwentaryzacja umożliwia łatwe rejestrowanie zapasów. Natychmiast znasz swoje aktualne zapasy, odchylenia i koszty żywności. Za każdym razem, gdy zamykasz zamówienie, sprzedaż jest natychmiast wysyłana do chmury, a Syrve uszczupla zapasy i składniki w czasie rzeczywistym. Możesz również rejestrować wszelkie straty i informacje o transferze bezpośrednio w POS, aby zapewnić, że zostaną one natychmiast usunięte z zapasów.

Praktyczne spostrzeżenia w czasie rzeczywistym

Unikalne połączenie funkcji raportowania i powiadamiania w Syrve dostarcza informacji, których potrzebujesz w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób. Syrve gromadzi każdy szczegół dotyczący zapasów, sprzedaży, uzgodnień gotówkowych i działań - o wiele więcej niż jakikolwiek menedżer może zmieścić w swojej głowie! Co ważne, dostarcza wgląd i wnioski w momencie, gdy wymagane jest podjęcie działań. Nie musisz już przekopywać się przez góry informacji.

AI-driven sales forecasting

Syrve collects sales data and automatically creates an accurate forecast to show your future incomes. Your managers can easily refine the forecast knowing their local situation - the weather, what's happening in store, in the neighbourhood and any other external events. With Syrve, you can obtain a 95-99% precision forecast to better plan ahead.

Inne kluczowe cechy


Punkt sprzedaży. Zwiększ szybkość obsługi, przychody i marże zysku dzięki rozbudowanym funkcjom frontowym.

Rezerwacje. Zarządzaj rezerwacjami i unikaj błędów, aby stać się bardziej sprawnym i wydajnym przedsiębiorstwem.

Zamówienia na wynos i z dostawą. Pozwól klientom zamawiać przez telefon, online lub przez JustEat, Deliveroo i UberEats, zobacz status zamówień, użyj GPS, aby pokazać jak blisko są kierowcy i więcej.

Zarządzanie kuchnią. Wzmocnij i nadaj uprawnienia swojemu zespołowi kuchennemu, aby poprawić komunikację i usprawnić procesy.

Zarządzanie gotówką. Zarządzaj bankowością i gotówką, aby zminimalizować liczbę błędów, uprościć procesy i zapewnić przejrzystość.

Kontrola kosztów. Obliczaj przychody, przepracowany czas, koszt jedzenia, obrót stołów... i zarządzaj swoim P&L za pomocą każdej możliwej metody.

Planowanie personelu. Śledź rotacje pracowników, wynagrodzenia, obecność, cele i zachęty w całej operacji płacowej.

Lojalność klientów. Poznaj lepiej swoich klientów, zaoferuj im odpowiednie promocje i popraw doświadczenia.

From the Inside Out

Rozumiemy gościnność od środka

Korzenie Syrve znajdują się w biznesie hotelarskim - nie jesteśmy typową firmą technologiczną, która pewnego dnia postanowiła ukierunkować się na ten sektor. Specjalizujemy się w hotelarstwie i niczym innym".

Platforma technologiczna Syrve była doskonalona przez lata we współpracy z odnoszącymi sukcesy operatorami w Europie. Mówiąc prościej, nie ryzykujesz ze swoim biznesem. Syrve daje Ci o wiele więcej.

Intuicyjne, łatwe w użyciu narzędzie
Przekonanie całego zespołu do korzystania z technologii od pierwszego dnia jest niezbędne. Musi być ona łatwa i ułatwiać im życie. Łatwy w użyciu interfejs Syrve wyposaża pracowników w lepsze narzędzia. Każdy może zobaczyć swoją misję, gdzie jest odpowiedzialny - i gdzie może dokonać zmiany.

Quality and accuracy baked in
Jakość i dokładność włożone w Syrve pomaga pracownikom zrozumieć i przestrzegać zasad i procedur. Wszechstronne wbudowane kontrole sprawiają, że praktyczne jest ujednolicenie polityk oraz poprawa jakości i dokładności zadań.

Wsparcie dla operacji w wielu lokalizacjach
Nasze rozwiązanie zostało zaprojektowane tak, aby mogło być stosowane w każdej i wielu strukturach biznesowych. Możesz zarządzać i monitorować wszystkie swoje różne placówki jako jedno przedsiębiorstwo, a nie oddzielne podmioty. Z łatwością kontroluj swoje placówki z jednej lokalizacji. Przeglądaj, konsoliduj i wprowadzaj zmiany natychmiast.

Optymalizacja dla efektywności
Syrve wykorzystuje wysoce zautomatyzowane systemy elektroniczne, aby zlikwidować procesy ręczne, tasowanie papieru i zagubione zapisy. Znacznie przyspieszamy proces. Wszystko może być śledzone, od sprzedaży i dostaw, poprzez zakupy i zapasy.

Łatwa integracja
Możesz łatwo zintegrować Syrve z systemami finansowymi i płatniczymi, usprawniając swoje procesy. Nasza platforma jest zbudowana z przejrzystych punktów integracyjnych, które wykorzystują standardy branżowe i narzędzia, aby integracja z Twoim środowiskiem była łatwa do wykonania i zarządzania.

Płać na bieżąco
Nasz oparty na chmurze model subskrypcji PAYG oznacza brak wysokich opłat wstępnych lub nieprzewidywalnych kosztów. Syrve może zacząć się opłacać od momentu pierwszego zalogowania.

Cenne spostrzeżenia dla decyzji
Syrve zachowuje obszerne informacje o przeszłych, obecnych i przyszłych danych dotyczących produktywności - i zapewnia elastyczne raportowanie i alarmy w razie potrzeby. Menedżerowie uzyskują łatwy dostęp do tych informacji w celu przeprowadzenia przejrzystej analizy i podjęcia lepszych decyzji.

Szybkie wdrożenie, szybkie wyniki
Dzisiejsze przedsiębiorstwa hotelarskie nie mogą sobie pozwolić na ogromne projekty lub długie oczekiwanie na wyniki. Syrve jest łatwy do skonfigurowania i wdrożenia przy minimalnym wsparciu IT.

Rozwiązanie, które zawsze pasuje
Syrve może być wdrożony tak, aby pasował do sposobu pracy każdej organizacji - od pojedynczego obiektu lub wielu lokalizacji w całym kraju, aż po międzynarodowe przedsiębiorstwo. Skaluje się z łatwością.

Jak pracujemy

W Syrve kochamy firmy hotelarskie... i uwielbiamy rozwiązywać wyzwania biznesowe.

Pomagamy niektórym z naszych ulubionych marek rozwijać się dzięki zakulisowej błyskotliwości. Nie ma sensu tworzyć technologii dla niej samej. To tylko utrudnia życie i zwiększa koszty. Operatorzy widzieli już to wszystko i są tym zmęczeni.

Nasi konsultanci, programiści i zespół wsparcia mają inny sposób myślenia. Wszystko, co robimy, polega na znajdowaniu rozwiązań, które są prostsze, łatwiejsze i inteligentniejsze. Nie idziemy na kompromis, nie zadowalamy się drugimi w kolejności rozwiązaniami ani nie zostawiamy naszych klientów na lodzie. Dążymy do tego, aby każdy klient czerpał jak najwięcej z naszej wyjątkowej platformy.

Odkryj więcej
Tylko Syrve łączy...

  • Innowacyjne możliwości, których potrzebujesz, aby usprawnić całą swoją operację
  • Kontrolę, której potrzebujesz, aby poprawić jakość i dokładność
  • Intuicyjną i łatwą w obsłudze konstrukcję, której potrzebujesz do elastyczności i dostosowania.

Jakieś pytania?

+48 539 907 602
Wysłać wiadomość qxio-ios-arrow-thin-right